Řešení konfliktu a vyjednávání
Oddělení emocionálního obalu od věcného jádra je rozdíl mezi problémem a sporem. Možnost naučit se využívat rozdíly vyjednávaní a dialogu při dosahování efektivní komunikace je nedělitelnou součástí každé firmy. Díky konfliktům, které neustále narušují rovnováhu systému se posouváme vpřed. Bez konfliktu by nevznikl život, a tak berme každý konflikt jako výzvu, že ho dokážeme proměnit v naši inspiraci.
- proč vznikají konflikty, typy a rozdělení konfliktů,
- komunikace v konfliktních situacích,
- 5 základních strategií zvládání konfliktních situací,
- výhody a nevýhody užití jednotlivých strategií,
- emoční sféra jako podstatný faktor zvládání vypjatých situací,
- neverbální aspekty v konfrontačních situacích,
- slovní strategie,
- umění účinné a pohotové argumentace,
- autodiagnostika, individuální tendence při řešení konfliktů,
- přínosy a negativní aspekty konfliktů,
- dopad konfliktů na psychický stav,
- týmová kooperace, role v týmu a řešení konfliktů.
Cíle
- Informovat účastníky o základních strategiích řešení konfliktních situací a diagnostikovat jejich individuální tendence při vystavení konfliktu. Analyzovat vhodnost jednotlivých strategií ve specifických konfliktních situacích, nácvik optimální komunikační reakce.
Kontakt
Naše firma je založena v Olomouci, ale působíme po celé ČR. Pokud máte nějaké otázky, můžete nám kdykoli napsat. Neváhejte nám poslat svojí vizi a my vám na míru vytvoříme školení.
Olomouc
Družební 769/2D
779 00, Olomouc
Telefon
+420 602 739 684