Řešení konfliktu a vyjednávání

Oddělení emocionálního obalu od věcného jádra je rozdíl mezi problémem a sporem. Možnost naučit se využívat rozdíly vyjednávaní a dialogu při dosahování efektivní komunikace je nedělitelnou součástí každé firmy. Díky konfliktům, které neustále narušují rovnováhu systému se posouváme vpřed. Bez konfliktu by nevznikl život, a tak berme každý konflikt jako výzvu, že ho dokážeme proměnit v naši inspiraci.

Obsah

Cíle

Obsah

  • proč vznikají konflikty, typy a rozdělení konfliktů,
  • komunikace v konfliktních situacích,
  • 5 základních strategií zvládání konfliktních situací,
  • výhody a nevýhody užití jednotlivých strategií,
  • emoční sféra jako podstatný faktor zvládání vypjatých situací,
  • neverbální aspekty v konfrontačních situacích,
  • slovní strategie,
  • umění účinné a pohotové argumentace,
  • autodiagnostika, individuální tendence při řešení konfliktů,
  • přínosy a negativní aspekty konfliktů,
  • dopad konfliktů na psychický stav,
  • týmová kooperace, role v týmu a řešení konfliktů.

Cíle

  • Informovat účastníky o základních strategiích řešení konfliktních situací a diagnostikovat jejich individuální tendence při vystavení konfliktu. Analyzovat vhodnost jednotlivých strategií ve specifických konfliktních situacích, nácvik optimální komunikační reakce.

Kontakt

Naše firma je založena v Olomouci, ale působíme po celé ČR. Pokud máte nějaké otázky, můžete nám kdykoli napsat. Neváhejte nám poslat svojí vizi a my vám na míru vytvoříme školení.

Olomouc

Družební 769/2D
779 00, Olomouc

Telefon

+420 602 739 684

Email

kma@kmatrade.cz