Skip to main content

Efektivní komunikace

Poznat svůj komunikační styl je stejně obtížné jako schopnost vybrat správný styl jednání s různými lidmi. Školení vám pomůže zorientovat se v interpersonální a intrapersonální inteligenci, která otevírá komnatu porozumění, poukáže na možnosti různých způsobů dosažení efektivnosti v komunikaci.

Obsah

Cíle

Metody

Obsah

  • komunikace, podstata komunikace, komunikační proces,
  • základní formy komunikace,
  • verbální, neverbální komunikace,
  • asertivita,
  • komunikační diagnostika,
  • umění jednat, jak s lidmi hovořit, jak s lidmi souhlasit, jak správně naslouchat,
  • komunikační bariéry,
  • hlavní principy komunikace ve výuce, rétorika,
  • transakční analýza,
  • komunikační desatero,
  • jak efektivně komunikovat s lidmi.

Cíle

  • poznat svůj komunikační styl a komunikační styl partnerů,
  • vědomě používat techniky aktivního naslouchání,
  • používat asertivní způsoby jednání,
  • schopnost rozpoznat a využít manipulaci,
  • jak být dobrým a pozorným posluchačem,
  • jak prolamovat bariéry v komunikaci,
  • umět pochválit druhé i přijmout pochvalu od druhých,
  • zásady zpětné vazby,
  • nacvičit si účinné způsoby předávání informací, instrukcí a zadávání úkolů.

Metody

  • výklad,
  • diskuse,
  • vedení modelových situací,
  • nácvik dílčích technik,
  • rozbor videonahrávek.

Kontakt

Naše firma je založena v Olomouci, ale působíme po celé ČR. Pokud máte nějaké otázky, můžete nám kdykoli napsat. Neváhejte nám poslat svojí vizi a my vám na míru vytvoříme školení.

Olomouc

Družební 769/2D
779 00, Olomouc

Telefon

+420 602 739 684

Email

kma@kmatrade.cz