Skip to main content

Obchodní dovednosti

Jedny ze stěžejních rolí v každé společnosti hrají lidé, kteří jsou schopni zajistit odbyt pro její produkty. Na trhu práce jsou dobří obchodníci velice žádaní a taky skvěle placení. Seminář „Obchodní dovednosti“ pomůže obchodním zástupcům znásobit jejich obraty, nákupčím zajistit potřebné komodity za příznivější ceny a všem ostatním zásadně ovlivní úspěšnost v jednání s lidmi.

Obsah

Cíle

Metody

Obsah

  • psychologické aspekty obchodního jednání,
  • efektivní komunikace – základ úspěchu,
  • metody vyhledávání zákazníků,
  • co jsou zákazníkovy potřeby,
  • příprava na obchodní jednání,
  • struktura prodejního rozhovoru,
  • cíle a průběh jednotlivých fází rozhovoru: (zahajovací fáze, fáze analýzy zákazníkových potřeb,
  • prezentace nabídky, argumentace na otázky, námitky, uzavírání rozhovoru)
  • techniky získávání souhlasu,
  • následná péče o zákazníka,
  • vyřizování stížností,
  • jednání s „obtížnými“ typy klientů,
  • zásady správného telefonování,
  • příprava a průběh telefonního hovoru,
  • význam rozvíjení EQ pro prodejní činnost,
  • interaktivní forma semináře,
  • praktický nácvik dovedností.

Cíle

  • Seznámit se s principy profesionálního prodeje,
  • osvojit si klíčové dovednosti vedení prodejních rozhovorů,
  • naučit se efektivně zjišťovat potřeby zákazníků,
  • atraktivně prezentovat své zboží nebo služby,
  • reagovat na námitky zákazníků a dosahovat co největší efektivity při prodeji.

Metody

  • Vyjednávání v modelových situacích,
  • výklad,
  • diskuse,
  • rozbor videonahrávek.

Kontakt

Naše firma je založena v Olomouci, ale působíme po celé ČR. Pokud máte nějaké otázky, můžete nám kdykoli napsat. Neváhejte nám poslat svojí vizi a my vám na míru vytvoříme školení.

Olomouc

Družební 769/2D
779 00, Olomouc

Telefon

+420 602 739 684

Email

kma@kmatrade.cz