Obchodní dovednosti
Jedny ze stěžejních rolí v každé společnosti hrají lidé, kteří jsou schopni zajistit odbyt pro její produkty. Na trhu práce jsou dobří obchodníci velice žádaní a taky skvěle placení. Seminář „Obchodní dovednosti“ pomůže obchodním zástupcům znásobit jejich obraty, nákupčím zajistit potřebné komodity za příznivější ceny a všem ostatním zásadně ovlivní úspěšnost v jednání s lidmi.
- psychologické aspekty obchodního jednání,
- efektivní komunikace – základ úspěchu,
- metody vyhledávání zákazníků,
- co jsou zákazníkovy potřeby,
- příprava na obchodní jednání,
- struktura prodejního rozhovoru,
- cíle a průběh jednotlivých fází rozhovoru: (zahajovací fáze, fáze analýzy zákazníkových potřeb,
- prezentace nabídky, argumentace na otázky, námitky, uzavírání rozhovoru)
- techniky získávání souhlasu,
- následná péče o zákazníka,
- vyřizování stížností,
- jednání s „obtížnými“ typy klientů,
- zásady správného telefonování,
- příprava a průběh telefonního hovoru,
- význam rozvíjení EQ pro prodejní činnost,
- interaktivní forma semináře,
- praktický nácvik dovedností.
Cíle
- Seznámit se s principy profesionálního prodeje,
- osvojit si klíčové dovednosti vedení prodejních rozhovorů,
- naučit se efektivně zjišťovat potřeby zákazníků,
- atraktivně prezentovat své zboží nebo služby,
- reagovat na námitky zákazníků a dosahovat co největší efektivity při prodeji.
Metody
- Vyjednávání v modelových situacích,
- výklad,
- diskuse,
- rozbor videonahrávek.
Kontakt
Naše firma je založena v Olomouci, ale působíme po celé ČR. Pokud máte nějaké otázky, můžete nám kdykoli napsat. Neváhejte nám poslat svojí vizi a my vám na míru vytvoříme školení.
Olomouc
Družební 769/2D
779 00, Olomouc
Telefon
+420 602 739 684