Time management
- faktory, které je třeba brát v úvahu při plánování,
- efektivní organizace pracovního dne,
- sebeřízení,
- popis principů využití času, co bere lidem jejich čas,
- koordinace časových harmonogramů s kolegy a podřízenými,
- fungující kombinace pracovních, rodinných a volnočasových aktivit,
- principy plánování splnitelného časového harmonogramu,
- týdenní plánování,
- tipy na to, kde lze ještě čas ušetřit aneb jak se vypořádat se „zloději času“ ,
- odbourávání časového stresu.
Cíle
- nový pohled a praktický návod na efektivnější organizaci času v pracovním i osobním životě,
- dobrou organizací času zkrátit svůj pracovní den,
- minimalizovat stres pramenící z přepracovanosti a nedostatku času,
- působit klidnějším a vyrovnanějším dojmem,
- mít více času na věci, které považujete za důležité a podstatné.
Metody
- výklad,
- diskuse,
- individuální práce posluchačů.
Kontakt
Naše firma je založena v Olomouci, ale působíme po celé ČR. Pokud máte nějaké otázky, můžete nám kdykoli napsat. Neváhejte nám poslat svojí vizi a my vám na míru vytvoříme školení.
Olomouc
Družební 769/2D
779 00, Olomouc
Telefon
+420 602 739 684